Ovaj oglas je istekao 31.10.2014. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj ureda / Koordinator procesa (m/ž)
O poslu
Agentius d.o.o. i Aut Aut d.o.o. su sestrinska poduzeća koja međusobnom sinergijom na područjima: dizajna digitalnih komunikacija u zdravstvu i razvoju inovativnih društvenih i mobilnih tehnologija, svakodnevno rade na izradi novih revolucionarnih rješenja.
Naši Klijenti su državne institucije, stručna liječnička društva i pharma kompanije, a malim i srednjim poduzećima donosimo novu vrstu produktivnosti, transparentnosti, upravljivosti i učinkovitosti za njihovo poslovanje
...a ovo je OPIS RADNOG MJESTA
- operativna administracija poduzeća
- administracija odrađenih aktivnosti u za to namjenjenim CRM-ovima (prodajni sastanci, komunikacija s partnerima i korisnicima)
- upravljanje cloud aplikacijom za odnos s računovodstvom
- priprema dokumentacije (URA, IRA, putni nalozi…)
- pisana i usmena korespodencija s poslovnim parterima i korisnicima
- vođenje raznih evidencija i izrada izvještaja u različitim web alatima
- pomoć pri organizaciji različitih događanja (edukacija, akvizicija, sastanaka, putovanja)
- kontaktiranje poslovnih partnera i prijem stranaka
- opći poslovi poduzeća (naručivanje i priprema materijala za razne projekte, briga o tehničkoj opremi i sl.)
- ostali tehničko-administrativni poslovi po potrebi
- stalni radni odnos uz konkurentnu plaću
- rad u priznatom stručnom timu koji ostvaruje vrhunske rezultate
- rad u poduzeću koje cijeni i dodatno stimulira djelatnike koji kvalitetno rade te aktivno i predano pridonose uspjehu tima
- početak rada ODMA
O zaposleniku
- da je učinkovita i odgovorna u problem solving situacijama
- da ima sposobnost multitaskinga, brzinu i proaktivnost u radu
- da je informatički vrlo pismena i tehnološki znatiželjna
- da ima odlično razvijene usmene i pismene komunikacijske vještine (na hrvatskom i engleskom jeziku)
- da je spremna na feksibilno radno vrijeme
- da se ne javlja na oglas bez ispunjenih uvjeta s kraja ovog oglasa
- da ima minimalno 1 godinu iskustva u administrativnim poslovima (prednost višegodišnjem iskustvu
DODATNO ali također POTREBNO:
- savjesnost i preciznost u izvršavanju zadataka
- ugodan i profesionalan pristup prema kolegama, korisnicima i dobavljačima
- napredno znanje rada na računalu (rad na Google apps ima, rad u CRM sustavima, rad s e-mail servisima)
- sposobnost učinkovite kontrole stresa i kvalitetnog rada pod pritiskom rokova
- vozačka dozvola (posjedovanje vlastitog automobila je prednost )
Na Vama je sljedeći korak
Svoj životopis i Motivacijsko pismo s napisane 3 ključne stvari zbog koji Vas se ovaj oglas za posao dojmio, pošaljite s punim povjerenjem na [email protected] nakon čega ćemo Vas se u najkraćem roku povrtano javiti s informacijama o daljnjem tijeku procesa zapošljavanja.