Ovaj oglas je istekao 25.09.2016. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj odjela korisničke podrške (m/ž)
O poslu
Ako ti prethodno navedeno zvuči privlačno, kao i rad u dinamičnom i zahtjevnom poslovnom okruženju, nudimo ti priliku da se prijaviš…
VODITELJ ODJELA KORISNIČKE PODRŠKE
Ako imate potvrđeno iskustvo i uspješne rezultate u vođenju tima ljudi u call-centru/korisničkoj podršci, a pritom pokazujete strast i stručnost u svom području – napravite sljedeći korak u razvoju svoje profesionalne karijere i pridružite nam se…
Opis posla:
• Planiranje, organiziranje i vođenje tima u odjelu korisničke podrške
• Koordinacija, kontrola i analiza planiranih aktivnosti odjela
• Nadzor poslovnih procesa i zaposlenika unutar odjela
• Odgovornost za produktivnost i izvršenje zadaća odjela
• Planiranje, definiranje i podnošenje izvještaja o radu
• Kreiranje i odobravanje rasporeda zaposlenih
• Svakodnevna suradnja s ostalim odjelima unutar tvrtke
Kontinuirana edukacija odjela
O zaposleniku
• Minimalno 2 godine radnog iskustva u vođenju tima ljudi u call-centru/korisničkoj podršci
• Iskustvo u komunikaciji s krajnjim korisnicima
• Napredno znanje rada na računalu
• Sposobnost samostalnog, brzog i odgovornog donošenja odluka
• Znanje upravljanja promjenama
• Individualni pristup članovima tima i edukacija
Moderna smo, mlada i propulzivna tvrtka koja prepoznaje trud i dobro obavljen posao. Naši korisnici su nam jako važni te im posvećujemo posebnu pažnju. Ukoliko se želiš kretati u tom smjeru i zajedno s nama graditi uspješnu budućnost, preostaje ti još samo da se prijaviš do 25.9.2016.
Prijava putem linka