Ovaj oglas je istekao 02.11.2014. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj odjela korisničke podrške (m/ž)
O poslu
- vođenje i razvijanje aktivnosti na realizaciji zadataka
- odgovornost za ispravno funkcioniranje odjela te odgovornost za promptno otklanjanje kvarova
- kontroliranje i eskaliranje stanja korisnika (vrijeme čekanja, paketi, oprema, smetnje, procesi)
- analiziranje izvršavanje planova, predlaganje i poduzimanje mjere za ispravljanje odstupanja
- kontinuirana edukacija odjela
- koordinacija poslova s drugim organizacijskim jedinicama
- planiranje, definiranje i podnošenje izvještaja o radu, statistika CC-a
- povremeni kontakti sa korisnicima
- kreiranje i odobravanje rasporeda zaposlenih
- upravljanje korištenjem raspoloživih resursa odjela (financijski, radna snaga, materijalni)
- utvrđivanje opsega reklamacija korisnika
- provjera faktura (vanjskih suradnika, neosnovanih kvarova,..)
O zaposleniku
- dobro poznavanje raznih verzija Windows OS-a (u smislu alata za upotrebu interneta)
- izražene vještine komunikacije, analitičke sposobnosti, znatiželja, preciznost
- sposobnost rješavanja poslovnih problema u operativi
- spremnost na timski rad, odgovornost
- sposobnost funkcioniranja pod pritiskom
- 3 godine rada na istim ili sličnim poslovima
- izuzetna želja za stjecanjem tehničkih znanja
- znanje engleskog jezika
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima
Molimo prijavite se donjom Brzom prijavom ili na e-mail: [email protected]