Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 23.04.2018. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj/ica ureda

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
23.04.2018.

Natječaj za radno mjesto: Voditelj/ica ureda
Rok za prijavu: 13.04.- 23.04. 2018.

Institut za razvoj obrazovanja (IRO) je vodeća neprofitna i nevladina organizacija u Hrvatskoj za razvoj i implementaciju politika visokog obrazovanja. IRO se zalaže za sustav visokog obrazovanja koji će osiguravati jednake obrazovne mogućnosti, voditi se načelima osiguravanja kvalitete, promicati međunarodnu suradnju, poticati cjeloživotno učenje te odgovarati potrebama pojedinca i društva. Detaljnije informacije o našem radu su dostupne na www.iro.hr.

Osnovne informacije o radnom mjestu:

  • Angažman putem ugovora o radu na određeno vrijeme (godinu dana) s mogućnošću sklapanja ugovora na neodređeno vrijeme
  • Puno radno vrijeme: 8 sati dnevno - ponedjeljkom, srijedom i petkom od 8/9 do 16/17 sati, a utorkom i četvrtkom u popodnevnoj smjeni od 12 do 20 sati
  • Plaća: u rasponu od 3.500 do 5.000 kn neto te je predmet dogovora s odabranim kandidatom/kinjom na temelju predstavljenih kompetencija i radnog iskustva
  • Mjesto rada: Zagreb, Trg Nikole Zrinskog 9
  • Trening i preuzimanje posla: kraj travnja/početak svibnja 2018.
  • Početak angažmana: 07.05.2018.

Opis posla:

  • Upravljanje uredom: briga o funkcionalnosti ureda, nabavka uredskih potrepština, koordinacija čišćenja ureda; tajnički poslovi, organizacija sastanaka i putovanja; sortiranje i arhiviranje dokumentacije; administracija članarina; koordinacija rada volontera u administrativne svrhe
  • Vođenje uredske recepcije: telefonska komunikacija; prijem stranki te komunikacija sa strankama i poslovnim suradnicima; primanje/slanje/sortiranje e-mailova i pošte
  • Logističko - administrativna ispomoć zaposlenicima: tajnički poslovi, asistencija oko organizacije događanja, tečajeva i testiranja; pružanje osnovnih informacija o uslugama Instituta te ostalih korisničkih informacija; istraživanje informacija za potrebe projekata; administracija biblioteke
  • Obrazovno informiranje i savjetovanje: odgovaranje na upite korisnika emailom, telefonom, osobno; održavanje individualnih i grupnih savjetovanja, virtualno savjetovanje (Facebook); profesionalno usavršavanje u području obrazovnog informiranja i savjetovanja o mogućnostima studiranja i financijske potpore za studij u Hrvatskoj i inozemstvu
  • Potpora i asistiranje na postojećim i novim projektima IRO-a: izvedba pojedinih projektnih aktivnosti po potrebi i prema dogovoru te stjecanje novih znanja i vještina u provedbi projekata
  • Dodatna organizacijska zaduženja prema potrebi IRO-a

Traženi profil kandidata:

  • Srednja stručna sprema u području vezanom za upravno-administrativne i tajničke poslove ili osobe koje su završile preddiplomski stručni ili sveučilišni studij (stručni pristupnici/ce i/ili stručni i sveučilišni prvostupnici/ce). Ohrabrujemo prijave kandidata/kinja s višim kvalifikacijama ukoliko su motivirani gore navedenim opisom posla.
  • Izvrsne organizacijske vještine, samostalnost i pedantnost u izvršavanju zadaća, pouzdanost, točnost i sistematičnost
  • Naglašene komunikacijske vještine i orijentiranost radu s korisnicima IRO usluga
  • Mogućnost obavljanja posla najmanje u periodu od jedne godine s mogućnošću produženja angažmana
  • Odlično poznavanje hrvatskog i engleskog jezika u pismu i govoru
  • Napredno korištenje MS Office aplikacija i Interneta
  • Visoka motivacija za rad i nove izazove
  • Sklonost timskom radu

Prijava:

  • Prijava se sastoji od životopisa na hrvatskom jeziku i motivacijskog pisma na hrvatskom i engleskom jeziku (svaki do 250 riječi)
  • Prijave se šalju isključivo e-mailom na [email protected]. Molimo da u e-mailu pod 'Subject' OBAVEZNO napišete: 2018. Voditelj/ica ureda“.
  • Rok za slanje prijave: 23.04.2018.
  • Intervjui s kandidatima čije prijave uđu u uži krug će biti održani krajem travnja prema dogovoru.
  • Trening i preuzimanje posla za odabranog kandidata/kinju će se održati početkom svibnja prema dogovoru.