Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 04.04.2017. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj Funkcije upravljanja i kontrole rizika (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
04.04.2017.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Mi smo članica Grupe Veneto Banca. Usmjerenost prema klijentima i rezultatima, timski rad te stručnost i znanje temelji su dosadašnjeg i budućeg razvoja Veneto banke.

Voditelj Funkcije upravljanja i kontrole rizika (m/ž) - Zagreb
- 1 izvršitelj (m/ž)

Ključne odgovornosti:

- izrada i provođenje strategija, politika, metodologija i procedura kontrole i upravljanja rizicima
- utvrđivanje, mjerenje, procjena i kontrola svih rizika kojima je Banka izložena te davanje prijedloga za unaprjeđenje praćenja rizika i ovladavanja njima
- kontinuirano unapređenje sustava identifikacije, mjerenja, analize i izvještavanja o rizicima
- provjera primjenjivosti i djelotvornosti usvojenih metodologija i procedura kontrole i upravljanja rizicima
- praćenje i analiza adekvatnosti internog kapitala te provjeravanje strategije i postupaka ocjenjivanja potrebnog internog kapitala
- koordinacija izrade Plana oporavka
- nadzor nad rizikom likvidnosti, kreditnim, tržišnim, operativnim rizicima
- odgovornost za izvješćivanje prema Upravi, Grupi i vanjskim institucijama po potrebi
- aktivno sudjelovanje u radu odbora Banke
- organizacija i vođenje odjela
- pružanje stručnih savjeta i mišljenja iz domene upravljanja rizicima
Vrsta posla:
stalni radni odnos
Županija:

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Vaš profil:
- VSS matematičkog, ekonomskog ili srodnog smjera
- 5 godina radnog iskustvo na poslovima upravljanja rizicima u bankarskom poslovanju, od toga 2 godine na rukovodećim pozicijama
- odlično poznavanje operativnog procesa i sustava upravljanja rizicima
- odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu
- znanje talijanskog jezika je prednost, ali nije uvjet
- napredno poznavanje svih MS Office aplikacija
- razvijene interpersonalne vještine i sposobnost vođenja tima
- sposobnost prepoznavanja prioriteta
- analitičnost

Ako se prepoznajete u navedenim uvjetima, pozivamo Vas da svoje ponude upotpunjene životopisom dostavite do 4. travnja 2017. putem donjeg linka za prijavu.

Prijavom na naš natječaj pristajete da Vaše podatke sačuvamo u našoj bazi 24 mjeseca. Ukoliko niste s tim suglasni, molimo da to navedete u prijavi.

Hvala Vam na prijavi.
Minimalna stručna sprema:
Fakultet
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
napredno
Potrebno radno iskustvo:
pet godina