Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 16.06.2018. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

PR savjetnik (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Split
Rok prijave:
16.06.2018.

U potrazi smo za novim kolegom/icom koji će osnažiti naš mali splitski tim. Mali, ali samo uvjetno rečeno. Osim super klijentima i projektima, možemo se pohvaliti i strukovnim hat-trickom! Naime, ove smo godine osvojili naš treći Grand Prix HUOJ-a.

Vjerujemo u moć komunikacija koja može mijenjati stvari danas više nego ikad ranije. Radimo s klijentima koji imaju dobru priču ili dobru priču otkrivamo onima koji ne vide da je imaju. Ne, nismo čarobnjaci ni iluzionisti koji pretvaraju zvijer u princezu. Mi smo samo razglas, a razglas nikad nije nadoknadio nedostatak talenta. Jednostavno, ne želimo da genijalne priče ostanu neispričane ili, još gore, da budu ispričane loše. Zato autentično, iskreno, kreativno, hrabro i emotivno pričamo male i velike priče koje mijenjaju svijet.

Tražimo: PR savjetnik (m/ž)

Naši resursi postali su obrnuto proporcionalni potražnji te nam treba novi operativac/kreativac – voditelj klijenata, kreativni pisac, kreator strategija, egzekutor kampanja. Mješavina komunikatora, marketingaša, novinara, urednika, digitalca i ekonomista. Netko tko 'kuži bazu'.

Misliš li da bi ti mogao biti taj netko? Probaj prvo odgovoriti na sljedeće:

  • Koji je grad idealan za život ako imaš dobar posao?
  • Koliko si, dragi, spreman?
  • Koje je Beethovenovo najdraže voće?

Jesi? Točno? Sigurno? Onda možemo nastaviti.

Ali, samo tren. Nemoj čitati dalje ako...

  • Smatraš da je u redu reći „tako vam je to u braku“.
  • Nisi čuo za most Sv. Duje.
  • Miješaš ugljikovodike i ugljikohidrate.
  • Nisi nikad bio u žutoj kući pokraj Zare.
  • Kad vidiš GUP misliš da je trebalo pisati GAP.
  • Ime Drago Miljuš ti zvuči poznato, ali ne možeš se sjetiti odakle ga znaš.
  • Nije te briga tko će pobijediti na izborima.

Ako smo i ovo uspješno apsolvirali, prijeđimo na stvar.

Što očekujemo od tebe?

  • Minimalno 5 godina radnog iskustva, od čega barem 3 na ruko vodećim pozicijama na ovakvom ili sličnim poslovima.
  • Iznimno visoku razinu pismenosti.
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika.
  • Visoku razinu opće informiranosti i praćenja aktualnih događanja (znaš tko su i što rade Goran Marković, Jakov Prkić, Mario Branco, Rudolf Štefan i Faretta Radić).
  • Snažan interes za trendove u cjeloj komunikacijskoj industriji.
  • Razumjevanje funkcioniranja medija (i kontakti s istima).
  • Mogućnost analize, izvlačenja poruka i strateškog razmišljanja.
  • Radoznalost i strast prema novom.
  • Zavidnu razinu organizacijskih sposobnosti.
  • Cijepidlačenje oko najsitnijih detalja.
  • Diplomu fakulteta društvenog smjera (poželjno, ali ne i uvijet)
  • Napredno korištenje MS paketa (Microsoft Word, Excel, PowerPoint).
  • Sklonost objavljivanju zanimljivog sadržaja na društvenim mrežama.
  • Napredno korištenje društvenih mreža.
  • Snažan poriv da lektoriraš ove uvjete.

Što ćeš raditi kod nas?

  • Samostalno voditi komunikaciju s klijentima i koordinirati projekte.
  • Osmišljavati i provoditi komunikacijske strategije – pričanje priče.
  • Samostalno producirati ili koordinirati produkciju visoko kvalitetnih pisanih, foto i video materijala.
  • Voditi i graditi kvalitetne odnose s medijima te im biti na raspolaganju.
  • Organizirati i moderirati konferencije za tisak i druge evente.
  • Voditi online i offline kampanje u skladu s postavljenom strategijom – od ideje do realizacije i mjerenja uspješnosti.
  • Biti motivator i team leader.
  • Biti dostupan 'kad gori'.

Što možeš očekivati od nas?

  • Ugodnu i opuštenu radnu atmosferu.
  • Rad s najeminentnijim klijentima i na projektima koji čine razliku.
  • Priliku za profesionalni i osobni napredak te dodatne edukacije.
  • Stimulativna primanja sukladna iskustvu, znanju i rezultatima.