Operater/operaterka u službi za korisnike sa znanjem talijanskog jezika

9 dana
Poslodavac:
DEKRA za privremeno zapošljavanje d.o.o.
Kategorija:
Ekonomija, računovodstvo i financije, Administrativna zanimanja
Mjesto rada:
Rijeka
Rok prijave:
31.01.2017.
Mjesto rada:RIJEKA, PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:5
Razina obrazovanja:Srednja škola 3 godine Srednja škola 4 godine
Informatička znanja:Potrebno poznavanje osnova informatike osnove korištenja računala u Windows okruženju
Uvjeti na radnom mjestu:Rad na jednom mjestu
Radno iskustvo:Nije važno
Vrsta zaposlenja:Na određeno; povećan opseg posla
Radno vrijeme:36 sati tjedno
Smještaj:Nema smještaja
Poslodavac:DEKRA za privremeno zapošljavanje d.o.o.
Kontakt:najava na telefon: 051 322896 e-mailom: andrea.ferro@dekra.com
Ostale informacije:

DEKRA za privremeno zapošljavanje d.o.o. za svog klijenta traži motiviranu i odgovornu osobu za rad na poziciji: Operater u službi za korisnike sa znanjem talijanskog jezika (m/ž) Mjesto rada: Rijeka ODGOVORNOSTI: • Svakodnevna komunikacija s klijentima: telefonska, e-mailom, faksom, poštom, zaprimanje poziva i odgovaranje na upite korisnika • Unos podataka u bazu • Ostali operativni administrativni poslovi UVJETI: • Aktivno poznavanje talijanskog jezika u govoru i pismu • Poznavanje engleskog jezika (nije uvjet, ali je prednost) • Znanje rada na računalu – MS Office • Razvijene komunikacijske vještine, strpljivost i ljubaznost u komunikaciji • Proaktivnost u radu NUDIMO: • Rad u ugodnom i profesionalnom radnom okruženju • Stalne edukacije i usavršavanja • Ugovor o radu na minimalno godinu dana • Bonuse ovisno o poslovnoj uspješnosti Svoju prijavu sa životopisom molimo pošaljite na andrea.ferro@dekra.com   On behalf of our Client, we are looking for a motivated and skilled person at the position of: Customer services representative (m/f) Place of work: Rijeka RESPONSIBILITIES: • Everyday communication with clients by telephone, fax, mail or e-mail. Offer full service that includes incoming and outgoing calls to handle account inquiries, customer complaints or support issues • enter data into the database • other administrative jobs REQUIREMENTS • active knowledge of Italian in speech and writing • knowledge of English (is adventage) • knowledge of computer (MS Office) • strong written and verbal communication skills, patience and kindness in communication • proactive approach to work THE COMPANY OFFERS • a pleasant and professional working environment • continuing education • different bonus payment Accomodations provided: NO Travel expenses: YES Contact person: ANDREA FERRO Your application with CV please send to e-mail andrea.ferro@dekra.com

Podaci su preuzeti sa:www.hzz.hr
Šifra radnog mjesta:80183667

Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.

Oglasnik grupacija:
posao.hr oglasnik.hr auti.hr edukacija.hr
Pomozite poboljšati Posao.hr Pošaljite nam svoje komentare