Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 03.04.2015. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Koordinator ureda (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
03.04.2015.

O poslu

Opis radnog mjesta:
INTERPRETA usluge d.o.o. je prevoditeljska agencija osnovana 2007. godine. Tvrtka nudi usluge ovjerenih i neovjerenih prijevoda, lekture, korekture, redakture, simultano i konsekutivno tumačenje, tečajeve stranih jezika te ostale usluge koje doprinose uspješnoj komunikaciji dvaju ili više partnera. Sa širokim krugom klijenata razvijamo partnerske odnose potkrijepljene povjerenjem, pouzdanošću i profesionalnom, kvalitetnom uslugom.

Usmjerenost ka uslužnosti i usredotočenost na potrebe klijenta temeljna su načela rada svakog našeg zaposlenika. Naši zaposlenici su nositelji svih naših znanja i iskustava i zato ih smatramo najvećom vrijednošću našeg poslovanja. Kontinuirano pratimo svjetske trendove i educiramo zaposlene kako bismo pravovremeno odgovorili na sve zahtjeve naših korisnika.

Opis radnog mjesta:
• Surađuje, organizira i koordinira sve poslovne aktivnosti Društva;
• Usmeno i pismeno distribuira potrebne informacije unutar i izvan ureda;
• Usmeno i pismeno komunicira sa partnerima Društva;
• Zaprima, obrađuje i distribuira internu i eksternu dokumentaciju, ulaznu i izlaznu te internu poštu;
• Zaprima narudžbe za prijevode, dogovara rokove, priprema ponude za klijente;
• Organizira sastanke unutar i izvan ureda;
• Prati i koordinira planirane aktivnosti direktora;
• Organizira službena putovanja prema potrebi (rezervacije hotela, avionskih karata i slično);
• Evidentira radno vrijeme, godišnje odmore, službena putovanja i ostalo za radnike Društva;
• Ažurira bazu podataka vanjskih suradnika ;
• Nabavlja i distribuira uredski materijali fotokopira dokumentaciju na zahtjev;
• Promiče pozitivni imidž i identitet Društva, njegovih vrijednosti, vizije i misije u svim komunikacijskim kanalima;
• Usmjerava i razvija sve vrste komunikacije prema eksternim ciljanim javnostima;
• Razvija marketinške strategije Društva;
• Pronalazi i analizira relevantne informacije koje utječu na percepciju i imidž Društva;
• Razvija dobre prakse i strategije komuniciranja u svrhu poboljšanja uslužnosti prema klijentima.
Posebne pogodnosti:
• Izazovan i dinamičan posao u timu u kojem se cijene izvrsnost, znanje, inicijativa i uslužnost;
• Mogućnost usavršavanja i profesionalnog razvoja.
Županija:

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Uvjeti za prijavu na natječaj:
• Magistar/magistra engleskog jezika i književnosti; završen fakultet (VSS / 300 ECTS) te završen diplomski studij drugog jezika
• Visoka razina informatičke pismenosti
• Uz uvjet iz prve točke prednost će imati kandidati sa završenim diplomskim studijem: njemačkog, francuskog, ruskog, španjolskog, talijanskog, mađarskog ili hrvatskog jezika

Što očekujemo od kandidata:
• Razvijene organizacijske sposobnosti vezano uz organizaciju ureda te organizaciju događanja, vođenje manjih projekata i protokola;
• Sposobnost multitaskinga i snalažljivost;
• Visoko razvijenu pismenost u standardnoj varijanti hrvatskog i engleskog jezika te poznavanje EU normi u poslovnom dopisivanju;
• Visoko razvijene komunikacijske i interpersonalne vještine;
• Znanje o poslovnom bontonu verbalne i neverbalne komunikacije u različitim kontekstima;
• Prezentacijske vještine i osnove marketinga;
• Sposobnost aktivnog slušanja i jasnog prenošenja informacija;
• Asertivnost, samostalnost, sistematičnost, fleksibilnost, odgovornost i pouzdanost.

Molbu i životopis molimo pošaljite isključivo putem Brze prijave.
Minimalna stručna sprema:
Magisterij
Strani jezik:
engleski
Vozačka dozvola:
B