Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 28.09.2016. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Informatičar za aplikativnu podršku (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Rijeka
Rok prijave:
28.09.2016.

O poslu

Opis radnog mjesta:
MAI Solutions je Hrvatska tvrtka koja uspješno djeluje više od 20 godina.

Bavimo se razvojem i implementacijom psolovnih rješenja za trgovačke sustave i ostale usko povezane djelatnosti kao partner globalne korporacije NCR.

Opis poslova:
• IT podrška korisnicima za rad u poslovnom sustavu
• Nadogradnja poslovnog sustava bazirano na poslovnim potrebama korisnika
• Dokumentiranje korisničkih zahtjeva, povezivanje poslovnih procesa, IT odjela i korisnika poslovnih rješenja
• Identificiranje poslovnih zahtjeva korisnika te područja koja zahtIjevaju poboljšanja.

Zaduženja:
• Definiranje područja za testiranje poslovnog sustava – test caseovi
• Mapiranje poslovnih potreba i procesa unutar tvrtke u poslovnom IT sustavu
• Rješavanje problema vezano uz poslovni IT sustav
• Korisnička podrška za svakodnevni rad krajnjih korisnika u IT sustavu
• Kreiranje ad hoc izvještaja za IT korisnike i Upravu
• Ažuriranje poslovnog IT sustava – update-i, patchevi itd…
• Izrada SQL upita te izrada izvještaja u poslovnom sustavu
• Predlaganje projekata baziranih na poslovnim potrebama – poznavanje neke od projektnih metodologija
• Dokumentiranje korisničkih zahtjeva – business requirement dokumenti
• Dokumentiranje testnih scenarija baziranih na poslovnim zahtjevima te testiranje poslovnog sustava
• Edukacija krajnjih korisnika za rad u poslovnom IT sustavu
• First level korisnička podrška za rad u IT sustavu
• Parametrizacija i konfiguracija poslovnog sustava.
Vrsta posla:
stalni radni odnos

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Idealan kandidat ispunjava sljedeće uvjete:

Obrazovanje:
• VŠS/VSS informatika (FOI, FER, PMF, EFZG)

Profesionalno znanje i iskustvo:
• Poznavanje procesa korisničke podrške u velikom poslovnom procesu – rad s raznim HelpDesk alatima je prednost
• Poznavanje mapiranja poslovnih procesa, razlike između procedura i IT politika
• Poznavanje MS SQL – obavezno
• MS Windows, AD - rad i administracija - prednost
• Engleski jezik – obavezno izvrsno poznavanje engleskog jezika

Ostale vještine:
• Dobre analitičke sposobnosti
• Spremnost na povremena putovanja
• Timski rad u mladom i brzo rastućem IT timu
• Sposobnost rada pod pritiskom i u dinamičnom okruženju
• Spremnost na rad u smjenama
• Izvrsne komunikacijske sposobnosti

Mi nudimo:
• Rad u dinamičnom okruženju
• Stjecanje novih znanja i iskustva
• Nagrađivanje sukladno postignutim poslovnim rezultatima
• Profesionalne edukacije

Molimo prijavite se donjom Brzom prijavom ili na e-mail: [email protected] do 28.09.2016. uz naznaku u subjectu e-maila za koje se radno mjesto prijavljujete.
Minimalna stručna sprema:
Viša škola
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
napredno