Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 19.05.2021. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Executive Housekeeper / Glavna domaćica hotela (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Austrija, Švicarska, Njemačka
Rok prijave:
19.05.2021.

NEXT STEP career network uspješno surađuje sa velikim brojem hotela u Austriji, Njemačkoj i Švicarskoj.
Fokus naše djelatnosti je kreiranje uspješne i dugotrajne suradnje naših kandidata i partner hotela.
Kroz dugogodišnje iskustvo i široku mrežu partner hotela u mogućnosti smo vam ponuditi posao koji će u potpunosti odgovarati vašim očekivanjima i vještinama.


Za naše klijente, hotele visoke kategorije u Austriji, Švicarskoj i Njemačkoj za ljetnu sezonu tražimo

EXECUTIVE HOUSEKEEPER / GLAVNA DOMAĆICA HOTELA (M/Ž)


KANDIDATIMA NUDIMO

  • Početak rada u lipnju 2021
  • Bezbrižan i transparentan proces zapošljavanja bez agencijskih troškova
  • Ugovor o radu na određeno ili neodređeno vrijeme
  • Besplatan jednokrevetni smještaj i hranu kod provjereno dobrih poslodavaca
  • 14 godišnjih plaća, plaćen godišnji odmor, zdravstveno i mirovinsko osiguranje
  • Organizaciju putovanja i kompenzaciju putnih troškova po završenom ugovoru
  • Pravnu podršku tijekom cijelog procesa zapošljavanja, te tijekom trajanja ugovora

OD KANDIDATA OČEKUJEMO

  • Minimalno 2 godine radnog iskustva na poziciji Executive Housekeeper / Housekeeping Manager u hotelu visoke kategorije ili na brodu za krstarenje
  • Pisma preporuke bivših poslodavaca
  • Odlično poznavanje njemačkog jezika
  • Odlično poznavanje rada na račnalu
  • Motiviranost i dobre komunikacijske vještine
  • Visoku radnu etiku te sposobnost rada u internacionalnom timu
  • Volju za učenjem i usavršavanjem u struci
  • Interes za dugororočno zaposlenje

DJELOMIČNI OPIS POSLA

  • Organizacija i kontrola svih poslova u odjelu domaćinstva hotela
  • Nabava i inventura materijala i opreme za domaćinstvo hotela
  • Planiranje godišnjeg budžeta
  • Planiranje rasporeda rada personala
  • Obučavanje personala
  • Planiranje i naručivanje sezonskih dekoracija
  • Organizacija rada i kontrola hotelske praonice
  • Organizacija "lost - found" protokola
  • Planiranje periodičnih godišnjih, generalnih čišćenja
  • Priprema izvještaja za hotelskog tehničara
  • Organizacija hortikulturalnih djelatnosti oko hotela
  • Organizacija čišćenja snijega
  • Organizacija usluge peglanja i šivanja

Molimo prijavite se sa detaljnim životopisom putem 'Brze prijave' ili osobno upoznajte svog Agenta u našem uredu u Klagenfurtu!


www.next-step4u.com
www.instagram.com/nextstep_careernetwork

Prepustite brigu o svojoj karijeri najvećoj austrijskoj agenciji za zapošljavanje u hotelijerstvu sa sjedištem u Klagenfurtu, Austrija