Ovaj oglas je istekao 19.05.2021. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Executive Housekeeper / Glavna domaćica hotela (m/ž)
NEXT STEP career network uspješno surađuje sa velikim brojem hotela u Austriji, Njemačkoj i Švicarskoj.
Fokus naše djelatnosti je kreiranje uspješne i dugotrajne suradnje naših kandidata i partner hotela.
Kroz dugogodišnje iskustvo i široku mrežu partner hotela u mogućnosti smo vam ponuditi posao koji će u potpunosti odgovarati vašim očekivanjima i vještinama.
Za naše klijente, hotele visoke kategorije u Austriji, Švicarskoj i Njemačkoj za ljetnu sezonu tražimo
EXECUTIVE HOUSEKEEPER / GLAVNA DOMAĆICA HOTELA (M/Ž)
KANDIDATIMA NUDIMO
- Početak rada u lipnju 2021
- Bezbrižan i transparentan proces zapošljavanja bez agencijskih troškova
- Ugovor o radu na određeno ili neodređeno vrijeme
- Besplatan jednokrevetni smještaj i hranu kod provjereno dobrih poslodavaca
- 14 godišnjih plaća, plaćen godišnji odmor, zdravstveno i mirovinsko osiguranje
- Organizaciju putovanja i kompenzaciju putnih troškova po završenom ugovoru
- Pravnu podršku tijekom cijelog procesa zapošljavanja, te tijekom trajanja ugovora
OD KANDIDATA OČEKUJEMO
- Minimalno 2 godine radnog iskustva na poziciji Executive Housekeeper / Housekeeping Manager u hotelu visoke kategorije ili na brodu za krstarenje
- Pisma preporuke bivših poslodavaca
- Odlično poznavanje njemačkog jezika
- Odlično poznavanje rada na račnalu
- Motiviranost i dobre komunikacijske vještine
- Visoku radnu etiku te sposobnost rada u internacionalnom timu
- Volju za učenjem i usavršavanjem u struci
- Interes za dugororočno zaposlenje
DJELOMIČNI OPIS POSLA
- Organizacija i kontrola svih poslova u odjelu domaćinstva hotela
- Nabava i inventura materijala i opreme za domaćinstvo hotela
- Planiranje godišnjeg budžeta
- Planiranje rasporeda rada personala
- Obučavanje personala
- Planiranje i naručivanje sezonskih dekoracija
- Organizacija rada i kontrola hotelske praonice
- Organizacija "lost - found" protokola
- Planiranje periodičnih godišnjih, generalnih čišćenja
- Priprema izvještaja za hotelskog tehničara
- Organizacija hortikulturalnih djelatnosti oko hotela
- Organizacija čišćenja snijega
- Organizacija usluge peglanja i šivanja
Molimo prijavite se sa detaljnim životopisom putem 'Brze prijave' ili osobno upoznajte svog Agenta u našem uredu u Klagenfurtu!
www.next-step4u.com
www.instagram.com/nextstep_careernetwork
Prepustite brigu o svojoj karijeri najvećoj austrijskoj agenciji za zapošljavanje u hotelijerstvu sa sjedištem
u Klagenfurtu, Austrija