Ovaj oglas je istekao 10.11.2014. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Administrativni referent (m/ž)
O poslu
Radno mjesto zahtijeva pedantnost, profesionalnost, snalažljivost, fleksibilnost, pozornost na red, kvalitetu i tečnost, inicijativu, organizacijske sposobnosti te usmjerenost na rezultate.
Kandidat je zadužen za:
- komunikaciju i suradnju sa domaćim i strani klijentima
- ugovaranje i koordiniranje sastanaka Uprave
- pripremanje dokumenata i prezentiranje na sastancima
- organizaciju i koordiniranje putovanja te upravljanje izvješćima o troškovima
- kontroliranje ulazne korispondencije te odgovarati na iste
- organizaciju i pohranjivanje povjerljivih dokumenata
- rukovođenje svih administrativnih poslova
O zaposleniku
- aktivno poznavanje rada na osobnom računalu (MS Office paket, društvene mreže)
- aktivno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu (minimalna razina C1)
- aktivno poznavanje talijanskog jezika u govoru i pismu (minimalna razina C1)
- spremnost na putovanje unutar Hrvatske i Europe
Prednost će imati kandidati sa radnim iskustvom na istim ili sličnim poslovima.
Životopis mora biti napisan isključivo na engleskom ili talijanskom jeziku, te poslan na mail adresu [email protected]
Kandidati koji zadovolje uvjete, biti će pravodobno obaviješteni (putem elektroničke pošte il telefona) o mjestu i vremenu intervjua koji će se voditi na talijanskom jeziku.