Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 21.03.2017. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Administrative Personal Assistant (ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Dubai, UAE
Rok prijave:
21.03.2017.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Naton ljudski potencijali d.o.o. za klijenta traži:

ADMINISTRATIVE PERSONAL ASSISTANT (F)
- 1 izvršiteljica
- Područje rada: DUBAI, UAE


Klijent je privatna osoba (izrazito renomirana i poslovno-orijentirana obitelj) koja unutar svog tima traži Administrativnu osobu asistenticu. Lokacija rada je Dubai UAE, no zbog učestalih putovanja na relaciji EU i DUBAI očekuje se spremnost na putovanje s ostatkom tima. Zbog neposrednog ulaska u obitelj klijent zahtijeva da posao obavlja ženski izvršitelj.

Očekivanja:
- min. VŠS, VSS ( strani jezici, ekonomija, hotelijerstvo/turizam ili sl.)
- internacionalna osoba s izvrsnim engleskim jezikom, vrlo organizirana, koja ima iskustva u putovanjima, rezervaciji i kupnji avionskih karata, rezervaciji hotela; vrlo detaljna i odgovorna osoba, sposobna i samostalna, pismena (e-mail korespondencija); osoba koja se lako nosi i prilagođava u novim situacijama i u stranom svijetu
- reprezentativna osoba, koja drži do svoga ponašanja i izgleda, profesionalna, uljudna, pristojna, nepušač
- Microsoft Office - izvrsno, brzo služenje Internetom i mobitelom (pretraživanje informacija)
- proaktivna, koja rješava situacije/probleme, koja dobro surađuje s kolegama, energična
- vremenska raspoloživost za rad ugovor od min. 1 godine što uključuje putovanja Dubai - Europa zajedno s ostatkom tima koji radi za obitelj
- vremenska raspoloživost za rad van Hrvatske, bez obiteljskih obveza koje mogu utjecati na rad
- važeća potvrda o nekažnjavanju

Opis posla:
osobni administrativni asistent privatnoj osobi (dogovaranje dolazaka, odlazaka, rezervacije, posredovanje, pomoć oko administrativnih potrebnih detalja, osoba koja moguće dolazi u hotel prije tima/obitelj, koja organizira transport i slično)
* Idealan kandidat je osoba iz hotelijerske industrije, organizacije putovanja, ili iz organizacije događanja, ili osoba koja je radila kao osobni asistent direktora ili slično, vrlo snalažljiva, brza, vremenski fleksibilna, zemaljska stjuardesa
Vrsta posla:
stalni radni odnos, rad na određeno vrijeme
Županija:
Država:
UAE

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Poslodavac kandidatu nudi:
- neto početna mjesečna plaća od min.2500 Eura
- plaćen smještaj i troškovi u Dubaju ili za vrijeme rada ili putovanja s obitelji i radnim timom
- plaćeni troškovi odlaska i smještaja na razgovor van Hrvatske ( Paris, London,Barcelona ili Dubai)
- početak rada: od 02-2017, po dogovoru, prednost što prije
- probni rok: do 3 mjeseca
- trajanje ugovora: min. 1 godinu +/ po dogovoru

NAČIN PRIJAVE
(Molimo DOBRO pročitati, jer u protivnom životopis neće biti prihvaćen za ovu selekciju)
Molimo poslati najnoviji CV na s naslovom u predmetu OSOBNA ADMINISTRATIVNA ASISTENTICA Vaše ime i prezime na e-mail adresu [email protected]

Životopis:
▪ mora biti na ENGLEKSOM jeziku
▪ sadržavati maksimalno DVIJE(2) stranice
▪ sadržavati datum i mjesto rođenja
▪ sadržavati noviju fotografiju lica; poželjna je i dodatna cijela fotografija (žensko odijelo ili kostim, nešto elegantno službeno ili sl.), fotografija MORA biti u životopisu
▪ sadržavati važeći kontakt e-mail adresu i mobitel
▪ sadržavati radno iskustvo po periodima s punim imenima ustanova rada te mjesta gdje se nalaze
▪ Kandidati izabrani za razgovor u agenciji biti će pravovremeno obaviješteni putem e-maila i/ili telefonski
▪ Engleski jezik testirat će se usmeno u agenciji tijekom razgovora utoliko molimo kandidate koji se ne služe tečno engleskim jezikom da se ne prijavljuju

Naton ljudski potencijali d.o.o. za zapošljavanje ima dozvolu Ministarstva rada i mirovinskog sustava za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem KLASA UP/I-102-02/14-03/09, URBROJ 524-04-02-01/2-14-6
Minimalna stručna sprema:
Viša škola