Ovaj oglas je istekao 03.05.2017. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Administrative Associate (m/ž)
O poslu
ADMINISTRATIVE ASSOCIATE (M/Ž)
Glavni zadaci i odgovornosti:
• Vođenje poslovnih pozicija (otvaranje pozicija, naredba za operativnu provedbu, slanje izvještaja i certifikata, izrada i slanje računa, izrada i koordinacija požurnica plaćanja u sektoru) i arhiviranje istih
• Vođenje evidencije o klijentima (registar klijenata) u sektoru
• Vođenje evidencije o izvršiteljima u sektoru (po potrebi)
• Planiranje audita
• Kontaktiranje s klijentima, informiranje klijenata o uslugama, slanje upitnika i promotivnih materijala
• Administrativni poslovi (primanje upita, izrada raznih analiza, izvještaja, putnih naloga, potvrda, kompletiranje ponuda, vođenje datoteka vezanih uz rad sektora u pismenom ili elektroničkom obliku i dr.)
• Koordinacija postojećih klijenata u Hrvatskoj
• Komunikacija s globalnim SGS-om
O zaposleniku
• min SSS odgovarajućeg smjera, poželjno ekomskog ili srodnog usmjerenja
• poželjno iskustvo na istim/sličnim poslovima 2 godine
• aktivno znanje engleskog jezika – B1
• vozačka dozvola B kategorije
• kompetencije: izražene komunikacijske i organizacijske vještine, snalažljivost, spremnost na učenje, integritet
Nudimo:
• ugovor na određeno vrijeme (s ciljem dugoročne suradnje). Mjesto rada se nalazi u Zagrebu
• iskustvo u međunarodnom okruženju
• priliku za usavršavanjem engleskog jezika (svakodnevna komunikacija s ostalim kolegama iz SGS filijala)
Pošaljite nam svoj životopis i motivacijsko pismo putem brze prijave.
Kontaktirati ćemo isključivo kandidate koji uđu u uži izbor.
SGS je prepoznat kao globalni brand za kvalitetu i integritet te s više od 90 000 zaposlenika i preko 2000 ureda i laboratorija širom svijeta, vodeća je tvrtka za kontrolu, verifikaciju, ispitivanje i certifikaciju u svijetu.