Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 05.03.2020. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Administativni asistent (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
05.03.2020.

Kadus d.o.o. za privremeno zapošljavanje i posredovanje u zapošljavanju je agencija koja je osnovana 2005. godine kao izvorna hrvatska agencija, koja od osnivanja do danas radi u cilju postizanja zadovoljstva naših radnika s jedne strane i s druge strane stalnog podizanja kvalitete naše usluge prema klijentima. Naši radnici i klijenti dobivaju od nas kontinuiranu podršku, savjetovanje i informiranost kako bi ostvarili svoje osobne, profesionalne i poslovne ciljeve.



Naš klijent je prevoditeljska agencija osnovana prije 13 godina i danas ima preko 1000 stalnih klijenata te više od 200 prevoditelja. Njihov tim je okrenut klijentima gdje se sa velikom ljubaznošću i profesionalnošću pristupa svakom pojedinom klijentu te se usluga prilagođava njihovim potrebama. Djelatnici našeg klijenta djeluju kao cjelina na svim projektima i velika se pažnja usmjerava ka konstruktivnom timskom radu i radu organizacije u cilju što kvalitetnije usluge. To je tvrtka koja iz dana u dan raste i širi svoj tim kako prevoditelja tako i ljudi koji su administrativna i organizacijska podrška u komunikaciji s klijentima i partnerima. Postani i ti dio tima gdje ćeš se osjećati kao dio organizacije koja pomaže svakom pojedincu unutar te organizacije, a i gdje ćeš i ti pomoći drugima kada je potrebno.

Zbog proširenja obujma poslova tražimo jednu osobu za radno mjesto:
Administativni asistent (m/ž)

Mjesto rada: Zagreb


Što će ta osoba raditi?

  • Organizirati poslove prevođenja između klijenata i prevoditelja
  • Priprema dokumentacije za projekte javne nabave
  • Priprema ponuda sukladno upitima klijenata
  • Organizacija sastanaka sa klijentima
  • Izrada faktura prema klijentima
  • Briga o voznom parku tvrtke
  • Organizacija timskih sastanaka
  • Upravljanje telefonskim pozivima

Koje kvalifikacije i znanja mora imati kandidat?

  • SSS-VŠS poželjno ekonomskog smjera ili općeg smjera (gimnazija)
  • Poželjno radno iskustvo u istim ili sličnim poslovima u trajanju 1 godine i više
  • Vrlo dobro poznavanje engleskog ili njemačkog jezika
  • Vozačka B kategorije
  • Jako dobro poznavanje rada u Microsoft Word-u i Outlook-u te pravila poslovne korespodencije i pravopisnih pravila

Koje osobine i vještine treba imati kandidat?

  • Visoko razvijene vještine komunikacije i retorike
  • Visoku razinu odgovornosti i savjesnosti te usmjerenost ka samostalnom izvršenju zadatka
  • Vještine samoorganizacije i upravljanja vremenom
  • Vještine multitasking-a

Što poslodavac nudi na ovom radnom mjestu?

  • Ugovor o radu na neodređeno vrijeme
  • Dodatne edukacije prema odabiru zaposlenika
  • Rad u dinamičnom i poticajnom okruženju

Molimo Vas da prijave šaljete putem linka za prijavu najkasnije do 05.03.2020.


PRIJAVI SE


Agencija Kadus d.o.o. je registrirana pri Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva pod brojem 13/05; KLASA 102-02/05-05/02; URBROJ: 526-08-05-4

Kadus d.o.o. će prikupljene osobne podatke kandidata koristiti isključivo u cilju selekcije i zapošljavanja. Životopisi kandidata vodit će se u bazi kandidata kojom upravlja i koristi se Kadus d.o.o. Osobni podatci kandidata biti će proslijeđeni klijentu u svrhu selekcije i zapošljavanja kandidata.