12. Mystery shopping dan

Saznajte prvi kakva je kvaliteta usluge u Hrvatskoj!

Saznajte prvi kakva je kvaliteta usluge u Hrvatskoj!

12. Mystery shopping dan

„Kvaliteta usluge u maloprodaji“

Zagreb, 8. ožujka 2016. Hotel Antunović

Ljubljana, 9. ožujka 2016. 

Heraklea već dvanaest godina uspješno organizira vodeću konferenciju iz područja unaprjeđenja kvalitete usluge. 12. Mystery shopping dan će se održati 08.03.2016. u hotelu Antunović, a ove godine se održava pod pokroviteljstvom Grada Zagreba. Ovogodišnji Mystery shopping dan fokusiran je na primjere iz maloprodaje, a dodatnu snagu mu pruža i regionalna suradnja sa Slovenijom.

Maloprodaja, kao specifična grana zbog velike fluktuacije kupaca, a često i zaposlenika, posebno je interesantna za proučavanje kroz perspektivu kvalitete usluge. Izrazito je izazovno održavati željenu razinu kvalitete usluge u turbulentnoj svakodnevici, ali s druge strane, iz takvih iskustava možemo najviše naučiti. Ključne vještine o tome kako biti fleksibilan i dobro reagirati na tržišne promjene te zadržati kupce zadovoljnima i lojalnima, potrebno je stalno unaprjeđivati. Izvrsni teoretičari i praktičari i ove će godine prenijeti svoja znanja i iskustva kroz predavanja i radionice.

Premijerno će biti prezentirani rezultati regionalnog istraživanja GUEST čiji je cilj bilo mjerenje kvalitete usluge u regiji provedenog 2015. godine te rezultati istraživanja „Iš'o medo u dućan“ kojemu je cilj bilo mjerenje kvalitete usluge u maloprodaji u Hrvatskoj.

Direktorica i vlasnica najveće Mystery shopping agencije u Švedskoj te osnivačica MSPA Europe (stručnog udruženja mystery shopping agencija), gđa Veronica Boxberg Karlsson, prenijeti će svoje iskustvo i zanimljive primjere iz Švedske. Na koji način i kako svoju uslugu i prodaju unaprjeđuju velike tvrtke kao što su Acne, Camper, H&M i Lush, samo su neka od iskustva koja ćemo čuti u njenom predavanju.

Konferencija ima za cilj sudionicima dati mnogobrojne primjere uspješnih metoda za unaprjeđenje prodaje kroz kvalitetu usluge koju zahtjeva današnji kupac. Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako postići zavidne rezultate i pritom doprinijeti općem poboljšanju kvalitete usluge u Hrvatskoj.

U sklopu 12. Mystery shopping dana će se dodijeliti i i godišnja nagrada za posvećenost kvaliteti usluge.

Nije važno biti bolji od drugih, važno je biti kvalitetniji!

Sudjelovanje na konferenciji možete prijaviti OVDJE*.

*Kupnjom ulaznice za našu konferenciju, moći ćete besplatno posjetiti i konferenciju u Ljubljani na istu temu, ali s drugim govornicima i novim iskustvima.

12. Mystery shopping dan podržavaju: pokrovitelj Grad Zagreb, edukacijski partner projekta Ramiro i Argo, partneri projekta SP sistemi, HSM informatika, RD digital, Guess, Watch centar, Pan pek, Globtour event, Atlantic grupa i medijski pokrovitelji In Store, Naturala i Posao.hr

12. Mystery shopping dan


Više informacija pročitajte na http://www.heraklea.hr/12-mystery-shopping-dan-kvaliteta-usluge-u-maloprodaji-zagreb-08-ozujka-2016/.

Četvrtak, 11.02.2016.