Mobilno oglašavanje - koliko Hrvatska zaostaje?

Mobilno oglašavanje u zapadnoj Europi trenutno čini otprilike 1/3 svih digitalnih investicija, dok su u USA ti brojevi još i veći, s daleko najvećim trendom rasta od svih načina oglašavanja. Samo u Europi u 2013. mobilno oglašavanje zabilježilo je rast od čak 123%.

Izvor: IAB Europe, IAB, IHS

Prema definiciji, mobilno oglašavanje podrazumijeva oglašavanje roba i usluga korisnicima mobilnih uređaja i pametnih telefona.

Zvuči jednostavno, i logično je za pretpostaviti da u kontekstu današnjeg vremena i tehnološki osviještenog potrošača ovaj vid oglašavanja ostvaruje visok rast u vidu investicija i inovativnih strategija oglašavanja.

Globalno, to je zaista tako.

No iznenađujuće velik broj robnih marki – domaćih i internacionalnih – na ovim prostorima JI Europe još uvijek svoju komunikaciju s potrošačima ni na koji način nije prilagodilo mobilnim platformama.  Realno je reći da izostanak ove prilagodbe oglašivača na promijenjene navike potrošača u tom smislu posve sigurno znači  i smanjenje učinkovitosti njihove komunikacije, te da u mobilnom oglašavanju leži veliki potencijal.

Ovo je samo detalj šire slike na koju želimo ukazati marketinškim liderima u regiji.

S tom namjerom ClickAttack i OMD organiziraju MAD konferenciju – prvu regionalnu konferenciju o mobilnom oglašavanju. Organizatori na konferenciju dovode vrhunske stručnjake s iskustvom i znanjima stečenima na tržištima zapadne Europe koji će mobilno oglašavanje pokušati približiti marketinškim stručnjacima s ovih prostora, podijeliti s njima iskustvo iz prakse te demonstrirati na licu mjesta veliki potencijal koji ovaj tip oglašavanja ima u ostvarivanju kvalitetnog kontakta s potrošačima.

Teme konferencije bit će, između ostaloga:

→     Što nam to drugačije nudi mobilno oglašavanje?

→     Mobilno oglašavanje kao dio digitalne marketinške strategije

→     Mobilni marketinški miks

→     Primjeri iz prakse s iznimnim rezultatima

→     Inovativne mobilne strategije

→     Mobilno promišljanje brandova

 

Neki od predavača na konferenciji priznati su europski autoriteti mobilnog oglašavanja:

Ilicco Elia, Head of Mobile, DigitasLBi, UK

Jascha Samadi, Managing Director / Founder, apprupt GMBH, Njemačka

Mark Brill, Strategist & Consultant for mobile, Brandemotivity, BCU Future Media, UK

Chris Minas, Co-Founder & Managing Director, Nimbletank, UK

Alex Newman, Head of Mobile, OMD International, OMG EMEA, UK

Želite li postati dio dinamičnog svijeta mobilnog oglašavanja te saznati praktične načine kojima mobilno oglašavanje može pridonijeti i razvoju vašeg poslovanja, prijavite se i osigurajte svoju kotizaciju na www.madconf.com

O organizatorima:

ClickAttack je vodeća regionalna mobilna oglašivačka mreža koja na jednom mjestu spaja oglašivače, agencije, mobilne medije i developere. Uz mobilno oglašavanje, ClickAttack pružauslugu izrade mobilnih rješenja (mobilnih aplikacija, mobilnih portala, dediciranih landing stranica,igara i mobilnih bannera) za svakoga tko to želi ili treba.Sjedište ClickAttacka nalazi se u Švicarskoj adjeluje u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Rumunjskoj te Nigeriji.

OMD je nagrađivana medijska agencija s globalnim sjedištem u New Yorku, te regionalnim sjedištima u Londonu, Singapuru i Miamiju. OMD širom svijeta zapošljava više od 8.000 medijskih stručnjaka u više od 30 specijaliziranih komunikacijskih disciplina, kroz 100 zemalja. U Hrvatskoj je OMD Media d.o.o. osnovan 2006. godine u potpunom vlasništvu Omnicom Media Grupa d.o.o. Svojom snažnom mrežom OMD uvodi nove usluge, nove mogućnosti i nove sustave koji otvaraju put za generiranje dodatnih vrijednosti u poslovanju naših klijenata.

Petak, 31.10.2014.