Sedam karakteristika lošeg šefa

Sedam karakteristika lošeg šefa

Pozitivna atmosfera na relaciji zaposlenika i poslodavca povećat će produktivnost i osjećaj zadovoljstva na poslu.

1. Šef koji laže

Šef koji se čini nepouzdan i neiskren ne predstavlja dobar temelj za produktivan odnos. Neke osobe na funkcijama šefa jednostavno se ne mogu suočiti s posljedicama koje će proizaći ukoliko govore istinu.

2. Šef koji nikada ne griješi

Sposobnost priznavanja da ste pogriješili jedna je od najboljih stvari koje možete učiniti za vaše kolege. Ukoliko šef odbija priznati svoju krivicu, to ne vodi pozitivnom odnosu. Istraživanje studije Lynn Taylor Consultinga otkrilo je da 91% uposlenika izrazilo faktor zadovoljstva nakon što je njihov šef priznao grešku.

3. Šef koji mnogo obećava

Osoba koja obećava mnogo predstavlja nepouzdanog šefa. Mnoge osobe obećavaju promocije, povećanje plate i odgovornosti, ali konkretnog djela nema.

4. Brzo kritiziraju za grešku, ne pohvale dobar rad

Ukoliko vam šef jednom "spusti" pred ostalima zaposlenicima, budite spremni da će to ponoviti. Dobri šefovi znaju da bi razgovore sa zaposlenicima trebali voditi privatno kako bi ukazali na moguće greške i popravili efikasnost.

5. Šef očekuje da budete baš kao on

Većina ljudi voli one koji su im slični. Ali, dobri šefovi znaju da postoje različiti tipovi ljudi koji samo mogu poboljšati produktivnost. Ako vaš nadređeni pokušava da budete kao on, to nije dobro. Vi trebate biti biti dosljedni sebi, prihvatiti sugestije i prijedloge, ali budite ono što jeste.

6. Vaš šef je mikromenadžer

Je li vaš šef naporan i prezahtjevan zbog čega ništa ne možete dovršiti? To može biti trajni problem. Vodite bilješke o svakom susretu, e-mailu i svakoj poslovnoj interakciji i šaljite ih šefu. On će tada misliti da su za vas sve stvari na listi prioriteta i neće vas zamarati.

7. Zove vas i kad imate slobodan dan

Šef vas zove i kad imate zasluženi dan odmora ili neradnim vikendom? Vrijeme je da postavite granice. Potrebno je objasniti da imate pravo na svoje privatno vrijeme i da ćete svoje obaveze uskladiti tijekom radnog vremena.

Vijest je preuzeta sa portala hr.n1info.com

Petak, 12.02.2016. / hr.n1info.com